Love drunk



Uppdateringsdax :)

Fredag: Första APU dagen och började inte förän klockan 4. Chillchill =) Fördrev tiden med att vara med lillkusin på stan och springa runt och fixa massa dricka till henna (A). Klockan 4 var jag på min APU plats och var lite smårädd fram till 9 när jag slutade =). For hem till Malin på en liten ferre =) Ingen bra idé att spela fia med hut vill jag lova, göre inte ;). Min kväll slutade på Max när Malins mamma kom och hämtade oss.

Lördag: Jag och Malin vaknade klockan 10 och fick utskällning, men det var vi kanske värda (A). Huvudet gjorde iallafall ont till tusen. Mamma kom och hämtade jag klockan 12. Hemma tväddade jah =O, duschade och försäkt bli av med baksmällan xD. Kvällen spenderades med mami och bompi, hade typ lite utegångsförbud (A).

Söndag: Har läst "Ljudet av ditt hjärta" hela dagen. PILTRE på de böckerna  <3. Nu blire nog film, palla sova =) 

Puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0