Heart heart heartbreak



Måste bara berätta om en av alla mina drömmar jag drömde inatt. En riktig mardröm enligen mej=(.
Jag drömde att jag var i stan eller untanför stan på en äng. Det var en jättefin dag och jätte varmt och soligt och massa fina blommor överallt. Jag tittade mej omkring och då såg jag ROBIN BENGTSSON och JOHAN PALM komma gående hand i hand över en kulle, dom stannade mitt på kullen så att alla som var på den där ängen kunde så dom och helt plötslkig började dom pussa varandra och hålla på. Sen hoppade min dröm och som kom gående på den röda mattan för de hade varit på någon premiär och alla papparatzis var helt galna och tog massa bilder och någon frågade dem om de va tillsammas. Robin Bengtsson kollade djupt i Johan Palms ögon och sa eller skrek ut att dom var det och hur mycket han ölskade Johan och att han var hans själsfrände och massa sånna saker.
Typ den mardröm i mina ögon =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0