Go


Dagen har kännts typ lång men ändå kort, har iallafall hunnit med en hel dal =). Vaknade klockan 10 av att mitt rum var fett varmt så man inte kunde andas. Sen städade jag, åt lunch och fixade mej för att fara till Sandriii =). När jag kom dit smög jag in för att inte väcka Sandras mamma och vi gick till kåge skolan för att ställa några frågor till första bästa gympaledare. Vi hittade en Therese och intervjuade henne och småpratade. Vi gick in på skolan för att hälsa på Sandras mormor. Vi sa typ hej och sen gick vi. Påväg tillbaka genom skolan hittade vi min lillebror Johan i ett klassrum och skämde ut han litegrann =)=). Hemma hos Sandra sammanställde vi intervjun och sen bara chillade vi =). Jag for hem och åt mat och sen tillbaka till Sandriii =). Vi gick till ICA och köpte gottgott, vi åt vårat gottgott medans vi såg idol. IDOL I MITT HJÄRTA<3. Sen tog vi en liten prommis runt Kåge och tog typ 2 bilder, fastän vi hade tänkt ta många bilder (A). Resten av kvällen låg vi i soffan och såg tv, Dirty Dancing osv.
Nu blire att sova och peppa på imorrn=). Pite och bada, sen crusing. Vi ska ha fettnice i baksätet elr hur SJ? =)=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0