Forget her



Har inte haft tid att skriva i helgen så har kommer min helg=)

Fredag: Tog halv nio bussen från stan till Bergsbyn för att sova =). Hade haft APU hela torsdagnatten=) Hoppade av bussen i Bergsmyn dåra och gick med min tunga väska till min Jenny och deckade på hennes soffa. DÅ var klockan nio. Vaknade av att hon ringde och väckte mej halv två. Sen gick jag typ runtrunt i huset och väntade på att hon skulle komma hem så jag kunde börja fixa till mej. Skulle på personalfest på kvällen. Hon kom hem och sminkade mej och fixade mitt hår. Hon gillar att göra det =P. Halv sex sjkutade min faster mej och Nicke till Cafe KAjutan där vi skulle ha personlfesten. Vi åt gott och drack gott. Det var en riktig mysig förfest=). Sen kom Per och hämtade mej, skulle till Nico=). Var hos henne typ en timme sen STATION. Kvällen var hur mysig som helst och nästa alla man kännde var där=) Kvällen slutade med en go´macka på subway sen kom mamma och hämtade mej=) Somnade vid halv 3 =).


Lördag: Steg upp med tuppen eller klockan halv 8 för att duscha och sen bar det av på räsermoppen till min APUplats=). Myste men barnen där och sen kom mi familia och vi for till Lövånger för att vara med släkten. Vi åt surströmming, mums=). Alla tanterna fick lite för mycket att dricka så dom var väldigt glada=). Var hemma vid 11 och satt och spelade sims fram till halv 4 =].


Söndag: Vaknade av att mamma var jättesur på mej, ingen aning vad jag har gjort =O. Hjälpte henne med att göra mat och klockan 4  var det dax för APU igen. Det hände inte mycket. Alla barnen var typ sjuka så de kunde inte göra så mycket. Vi såg mest tv typ. For hem 9 och såg Kyle XY<3.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0