I´m so over you



Lördag: Vaknade typ klockan 8 och åt frukost sen bra det av till Kåge klockan 9 för att hoppa en i en annan bli och åka i räserfart till Pite. Vi badade och åt glass i typ fyra timmar tills vi inte orkade någe mer. Innan vi for köpte jag och peris var sin cider och jag och sandra började förfesten klockan 2 i pers bil xD. Vi for runtrunt i pite för att sandra trodde att hon visste vart dollarstore var, men de visste hon inte xD men jag och per hittade tillslut=). Vi åt mat på frasses och sen bar det av hem till Per. Hemma hos per fixade vi till oss och sen körde vi och hämtade emilia och michan. Kvällen spenderades i baksätet på bilen och på CK parkeringen. Kul kväll vare iallafall och inte mycket nykter=)


Baaaad =D

Partykepsn

Söndag: Jag hade APU typ hela dagen =( inte de roligt, typ drygtdrygt. Sen så gjorde jag inget mer på hela dan förutom att sovasovasova =D

Måndag: Skola igen, ändå skönt att träffa folk=). Teckenspråk som första lektion kulkul =). Resten av den var bara tjollerlektioner. Kvart i 4 bussen hem och sen inte göra nått typ. Fick övningsköra till Ica i Kåge =/. Sen kom Sandra och Per hit och förstöde men fina bäddning i sängen  =P.

Tisdag: Teckenspråk första lektionen sen lunch=). Efter lunch hade vi lektion i 45 minuter  och sen hål i 3 timmar =(. Satt på körskolan en stund och pluggade teori sen gick jag SJÄLV på stan =(. Pratade men myskusin jenny i 100 år och sen tillbaka till skolan och ha störengelska .
APUn började klockan 4 och var drygdryg. Satt och gjorde typ all min läxa, så mycker fanns det ätt göra. Jag och min handledare gick igenom de sista jag bevöde veta som var viktigt. Fick sluta 20 mintuer tidigare så jag skulle hinna med bussen=).  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0