written in the stars



Fredag:
*Vaknade 5 =(
*6 bussen till stan =(
*Typ 20 i 7 bussen till A-torp=(
*Var på Fröet 7=(
*Fick ha rosa hörselkåpor och trycka på brandvarmare hela morron för att se så dom funkade =)
*Gick till Emilia och åt "lunch" klockan 11=)
*25 över 12 körlektion
*25 över 1 träffade Sandra och gick och köpte mat blandannat=)
*10 i 2 på a-torpsskolan och träffade glenn och min jenny=)
*Halv 3 tillbaka till Fröet för att chilla ute i solen.
*Började laga middag halv 4
*Åt middag halv 5
*Gick över till typ kvart i 6 Torpet för att fika och prata om "min" kyrka
*Nästan alla barnen sov vid halv 8 förutom skrikhalsen =P
*Såg Idol 8 till halv 10
*Gick hem till Per
*Per skjutsade hem mej och min Sandra=)
*Hemma såg jag slutet på idol och gick sen ner i mitt rum.
*Började blöda NÄSBLOD =O=O, har inte gjort det på typ 8 år =O=O
*Såg True Blood<3 till halv 3
*Somnade vid kvart i 3=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0