Shot

1. Tre ord varför du sist spydde? Druckigt för myckat
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – Hade precis klive på bussen till skolan
3. Vad gjorde du för 30min sen? – Såg Ciderhusreglerna
4. Vad hände dig 1995? – jag var 4 år gammal och min lillebror föddes =/
5. Vem fick dig att skratta senast? – antagligen Sandra
6. Vilken färg är din borste? – Lila
7. Vad köpte du sist? – Mums på Ica
8. Vilken färg har du på din tröja? – Svart
9. Var förvarar du dina pengar? – På mitt konto
10. Hur var vädret igår? – SNÖÖÖ<3
11. Vad ser du fram emot? – Inte skolan imorrn iallafall
12. Snarkar du? – Kanske
13. Vad är 15? – Så mycket perger som brukar finnas på mitt konto
14. Vilken skostorlek har du? – 38
15. Vill du klippa dig? – njäe, om ett halvår typ :P
16. Är du över 25? – HAHAH inte än :P
17. Pratar du mycket? – Det beror på
18. Kollar du på O.C? – Nepp
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – Om Sandra stavar det
20. Känner du ngn som heter Steve? – det beror på hur man uttalar det
21. Hittar du på egna ord? – Alltid=)
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – Det händer
23. Vad har du för mobil? – en skit mobil
24. Vem ringde dig senast? – Johan
25. Biter du på naglarna? – Aldrig!
26. Har du lockigt hår? – Om jag inte plattar det
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – Har inte plarerat nått
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – Tror ikke de =P
29. Hur många gånger har du svurit idag? – Ingen
30. Vilket ord säger du ofta? – inte okej, oj de vart 2 ord
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – Båda =S
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – Vet inte
33. Vad borde du göra nu? – Plugga kanske
34. Har du något smeknamn? – nej
35. Sover du mycket? – onej
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor – Ciderhusreglerna
37. När var du sist ute? – för en timme sen
38. Har du gråtit idag? – Lite, till filmen =]
39. Är du en glad person? – Försöker iallafall
40. Har du roligt nu? – nääää
41. Vad äter du helst? – Goda saker
42. Vem var du med sist? – min famlij kanske ?
43. Pratar du i sömnen? – Har hänt typ två ggr
44. Vem kramade du sist? – Minns inte
45. Nämn den bästa personen – Jag?
46. Tycker du om någon just nu? – det beror på vilken sätt
47. Vill du flytta? – Oja
48. Hur ofta borstar du tänderna? – morgon och kväll
49. Är du egoist? – Det är väll alla =O
50. Gillar du att bada? – JAAAAAAAA
51. Skrattar du åt allt? – Nästan
52. Vem får dig alltid att skratta? – mina ofräna vänner
53. Gråter du när du tittar på filmer? – det händer =]
54. När grät du senast? – en kvart sen när jag såg filmen =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0