"Kalla mig drottning Silvia"



Gårvällen var väll helt ok. God mat och god dricka och allmänt trevligt.
Jenny bjöd på tre rättersiddag gottgott, alla rullade runt hela kvällen,
vi spelade spel och jag och Emilia tog flera pauser ute på altanen så
att dom andra vart tjuriga på oss (A). Somnade vid halv 3 och halv 6
vara bara att stiga upp, klä på sig och gå till bussen. Började APUn
klockan 7. Helt allvarligt jag tror jag är kär i ett av barnen som är där =]
Hon är jättesöt och vi är på ungefär samma nivå (A) ^^.

Ikväll händer Sandra, hoppas jag. Hon pratade att komma hit och ta massa
fina blider på mej hehehe (A) skojja (A). 



Johans vän hedde sönder min spegel, min ROSA spegel!! INTE OKEJ!!!
Fan ta dej Hampe, INTE OKEJ!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0