29 dagar kvar<3


Började APUn klockan ett idag =O. Ett vad är det för nån tid =O.
Jag och min handledare for iallafall och handlade på OBS. Sen tillbaka till
Fröet och fikade som vanligt. Kvällen var iallfall ganska seg och jag och Sandra
underhöll oss med att tjollra runt och vara barnsliga... som vanligt=) Vi fick
sluta en timme tidigar och se skjutsade Per mej till busstation. På bussen träffade
jag Jenny som jag satt och pratade med. Eftersom att bussen gick bara till Kåge
så kom mamma och hämtade mej. Jag fick köra=). Vi skjutsade hem Jenny och
hon tyckte att jag var jättebra på att köra =}.
Nu väntar på på att nått bra på tvn ska börja.
Puss

Btw så fick jag scrapbooking grejer av mamma idag, så jag funderar på att börja
med sån shit =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0