Äre verkligen första advent idag =O



Har inte skrivit nått i helgen töp... varför? det vet man aldrig.
Iallfall så var Station i fredags fett kul, träffade massa roligt
folk. Töp de hände =).

Ilördags vaknade jag ensam i Erikas rum för hon hade
gått ut i skogen men lillvovven. Tog första buss till stan
och sen bytte till Ersmark. Något drygt men.
Hemma fixade jag till men fort som att och cyklade och
mötte världens bästa sandra. Det tog töp hundra år för
oss att ta oss hem till mej igen eller typ en och en halv
timme xD.
Vi såg på Flickan som lekte med elden. Jag somnade,
förlåt Sandra, så jag missade töp halva filmen.
På kvällen gjorde jag och johan middagen (tacos vad annars).
Resten av kvällen satt jag och såg MGP. Töp nå nodriskt
eurovision för barn eller nå. Barnen kunde sjunga vill jag lova.
Sen såg jag Eragon, töp bra =).

Nu ska jag ta tag i städningen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0