Human

Ojojoj viken helg det har varit =) STEEEEEEEEEK =)

Fredag: Jag var med Sara och chillade =). Vi såg bröderna Grimm och Cry Baby. Riktigt bra filmer typ =) Syngga var snubbarna iallafall =)<3


Ersmark 01.15

Lördag: Chillade ute på altanen hela dan =) jag och Sara for ut och gick broarna runt=)
Klockan sju cyklade vi till Jenny och griiill =) Vi grillade KÖTTBULLAR <3<3, korv och marsmallows =D
Min söta lillkusse kom förbi och pratade lite=) oj så söt hon är =) =)
Kvällen slutade iallafall i Kåken =P



Söndag:Vaknade typ halv elva för att jobbigt folk ville stida upp och fika =/ =P. Vart uppdragen till Jennys hus och fikade masa fika. Eftersom att det var så jättevarmt ute så tog Jennys papa traktorn med släp och skjutsade oss, typ tio st ner på ica och bjöd på glass=D
Vi for tillbaka och jag Jenny och Sara gjorde lunch, som ALLA tyckte va god =)
Sen for vi ut med traktorn ens sväng runt Kåge=P Sen så är det ju morsdag idag. Det hade jag helt glömt bort. Men mamma fick iallafall ett kort och 50spenn xD. Lasse och Aina kom förbi och åt mat och tårta. Efter att dom hade farit chillade jag vid datan och gick broarna runt =}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0