Once again

Igår, Valborgs, mysig kväll.
Vi var hemma hos Macke och chillade massa personer. Vi hade fixat en överrasknings fest för Malin och något överaskade hon vart. Vi drack god och äkklig dricka och myste ute. Vi for till landskyrkan och kollade på brasan och träffade lite folk. Sen for vi tillbaka till macke och mysit lite mer =P.
For hem vid typ nån gång. Jag låg iallfall i min säng, tup däckad 1 tror jag=P
Vaknade klockan 8 och mådde inte bra, inte coolt. Somnade om och sov sen till typ 1. Då mådde ja bättre =). 
Puss

 
Erika och Linda


Sandra och Peris


Allt folk


Emilia och Mej

Kommentarer
Postat av: Liviaro

Joo, hon sa att hon blev överraskad :P

2009-05-01 @ 16:22:21
URL: http://liviaro.blogg.se/
Postat av: Linda :)

HAHAHAH VAFAN GJORDE JAG PÅ GRUPP BILDEN TYP SOV?HAHAHHA

2009-05-01 @ 19:21:26
Postat av: malin

jo ni överraskade mig rejält xD

men tack iaf <3

kul va de :D

2009-05-02 @ 17:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0