My way

Min dag:

7.00 Vaknade och fixade mej
7.45 Gick till bussen
7.50 (typ) Satt på bussen
8.00 Min kära vän Sandrii kom och joinade mej =)
8.30 Turismen började
10.00 Turismen slutade
10.30 Åt mat men Emilia, Lusan, Josan, Tina och Marica
11.00 Satt i biblan och jobbade på rapporten
          Glennis kom och pratade med mej =] Har typ saknat den snubben (A)
11.20 Kom Erika och hjälpte mej med rapporten
12.00 Följde jag Erika så hon åt nått.
12.15 Gick vi till stan och hon köpte subway kakor =P ja fick en (A) 
12.30 Satt vi utanför svenskan och emilia komme och joinade oss =) 
13.10 Började svenska och vi skrev på våra artiklar. 
14.20 Fick vi sluta 
14.30 Komme Linnéa till vårat skåp och vi gick in till stan
15.00. Jag och Linnéa satt på bussen påväg hem
15.10 Kom de tant och kollade så alla hade busskort xD hahah första gången jag vart med om en biljettkontroll och jag fick en  varning xD hahahaha
15.30 Följde jag Adde hem och fick låna hans körkortsböcker =) tack Adde... igen =p
Nu sitter jag vid datorn och kollar på fula bilder på min bror =D 

Jag bjuder på en bild=)

    
Hahaha det är typ att han är söt (eller så inte xD)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0