Moody blues

Någon:
Som förstår dig: Hahah det är nog inte många xD
Som du saknar: Dej =)
Som du längtar efter: En söt en =)

Vem:
Kramade dig senast: Glennis tror ja =)
Pussade dig senast: hmm.. min Jenny kanske =P
Var hos dig senast: Sandra och Peris =p
Var du hemma hos senast: Sanda tror ja =P
Ringde dig senast: Linnéa (A)
Ringde du senast: Malin =P



Jag:
Är singel: Oja =P
Saknar någon just nu: Typ inte =P
Svär ofta: När jag är full och dagen efter (A)
Sjunger i duschen: Kan hända nån gång =p
Är en morgonpigg person: Hahha men den dagen xD
Är rädd för att bli övergiven: Jag blir alltid övergiven xD
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Det beror på vad jag får för att göra de =P
Är kär i kärleken: Kanske =P
Skrattar åt mina egna skämt: Nä typ inte
Vill ha barn: Nån gång =)


Har du:
Piercingar: Sånna har ja =)
Syskon: Min räddare Johan xD
Pojk/flickvän: Neej =)
Jobb: Heheh STACKIS HERE I COME AGAIN
För många vänner: Kan man ha de? =P
Rymt hemifrån: Jag är typ den enda som inte har gjort de =)
Färgat håret: Heheheh OJAAAAAA
Bra självförtroende: När jag är full? xD
Sagt "jag älskar dig" till någon: Jora de har väll hänt
Varit kär: Typ inte xD
Gjort något olagligt: Heheh jaa
Somnat i skolan: OJAA
Brutit ett ben: Räknas det om det har vittrat sönder ? (A)
Tappat bort mig i min hemstad: Nej jag har bra lokalsinne =}
Sett en fallande stjärna och önskat: Jag har typ inte sett nån =S
Varit otrogen: Oaldrig (bara mot Erika =])
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Varje dag =p
Smugit ut utan lov: HHAHAHA JAAAAAAA
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: OJaoja =P
En hemlighet som ingen vet: Det är klart =p
Varit på en blind date: Typ inte =P
Sovit en hel dag: Bara halva (A)
Somnat gråtandes: Nä jag hade slutat gråta när jag somnade =P

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln: Det är svårt att missa att se i den =P
Ha ångest: HAHha jaaa =P
Drömma mardrömmar: Typ 1 vart 4 år
Klä dig i svart: Jepp =}
Hata folk: Det finns vissa folk
Lita på folk: Jepp =P

Sista personen som:
Sov i din säng: Sandra kanske eller Malin =P
Fick dig att gråta: En dum tant i en film =P
Du delade en dricka med: De minns ja inte =P
Du fick sms från: Nico tror ja =)



Hej mitt namn är Lina och Ibland så tror jag =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0