I´m never gonna say goodbye

Har jag svikit dig eller gjort dig besviken?
Ska jag vara skyldig?
Du rörde vid mitt hjärta, du berört min själ
Du förändrade mitt liv
Jag är beroende av dig
Och om du går vidare, kom då ihåg mig, kom ihåg oss och allt vi brukade vara
Jag har sett dig gråta, jag har sett dig le
Jag känner din rädsla och du vet min
Vi har haft våra tvivel, men jag älskar dig, jag lovar det är sant
Jag kan inte leva utan dig
Jag kommer aldrig att säga hej då för jag kommer inte att klara mig utan dej
Och jag vill aldrig se dig ledsen, jag svor att dela din glädje och din smärta
Vissa människor säger allt har sin tid
Men så är det inte med oss 
Om du vet hur vacker du är för mig
 Även om jag inte säger det
Du vet jag inte ljuger
Det finns vissa saker här i livet som inte kan nekas
Vi har glidit ifrån varandra, men vi kommer att hitta tillbaka
Du förändrade mitt liv
Jag älskar dig och du vet att det är sant



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0