Friday I´m in love

Igår var det fredag, en jättemysig fredag. På morronen vaknade jag klocka åtta och hade jättejätte ont i huvudet, inte coolt. Men de gick över och jag satt ute och solade hela dagen, men jag tror inte att jag vart nå brun =(, inte coolt. For klockan sju till en Linnéa och vi drog vidare till Malin. Vid halv nio for vi och Emilia in till stan för att träffa mysEriika, mysMatte, mysNico och mysMarre =). Vi satt vid älven och hade en liten förtest, mysigt vare iallafall =). Vi drog hem till Nico och sen klockan tio för vi på Balzac, inte coolt att vara dära först xD. Det kom dit lite folk och vi dansade och hade kul. Men vi drog till Olles men där vare inte myckte drag heller xD. Max och köpte pommes sen for vi hem typ tre =P. Jag och Emilia började se hairspray tror jag, ja minns inte allt. 
Vaknade halv elva och åt hamburgare, Tog moppen hem och väntade på att min släkt skulle komma. 
Nu är dom har och vi har nyss, berättar sen vad jag for för några roliga saker =P 
Puss    

Kommentarer
Postat av: Liviaro

Meh, halv elva var jag påväg till mitt jobb, fusk att sova länge XD

2009-05-02 @ 23:30:43
URL: http://liviaro.blogg.se/
Postat av: E

Haha alltså ändå typ lite chillig kväll det var=) Fast jag minns typ nada efter 12 ;S Kom bara ihåg att jag var hemma kvart i 2 :P

2009-05-03 @ 12:15:34
URL: http://ingetmenmycket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0