You´re not alone

Nu ligger jag i sängen och funderar och tänker, det är väldigt jobbit. Hjärncellen blir nog snart överarbetad xD.
Men jag har iallafall kommit fram till att jag saknar alla min finfina vänner. Allaa förutom en, men ja vet inte om jag ska räkna den hära personen som vän eller inte. Jag tror jag kör på inte =P.
Jag har också kommit fram till att jag saknar skolan lite granna =]. Det är nog för att alla kompisar är där =). Nog för att det är riktigt kul på dagis nu, men skolan. Jo dit längtar jag. Men inte till nationella provet i svenska =(. Ska hålla tal i fem  minuter och jag har typ ingen aning om hur man håller tal och vad jag ska prata om. jo, det ska bli spännande att höra på vad jag kommer på xD.
Sen så har jag kommit på att film är ganska bra. Eller mycket bra. Det är som bra tidsfördriv på kvällarna när man inte har nått att göra eller när man inte orka plugga =P.
(Du ser min hjärncell har gått på högvarv xD).
Sen så ville jag bara säga att jag peppar på 11 mars, 17 juli och 20 november. 11 mars kommer "Så länge vi båda andas" ut på maxi (sista twilightboken). 17 juli är det prämier på Harry Potter och halvblodsprinsen på bio och den 20 november börjar den andra twilightfilmen, New Moon, på bio <3 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0