It´s my life

Någon jag inte förstår är varför Elena Lundberg ( jag tror hon heter de) finns. Min stortafsardoktor är serri inte riktig. Jag är typ rädd för hon, och jag har inte ett skit av vad hon säger. Hon är typ rysse eller nått =S. Och vacker är hon inte heller. Hon satt och stirrade på mej i typ en timme, och sa typ tre saker. Jag är RÄDD!. Sen så sa hon att jag hade fina boobisar xD hahhaha. Jag är rädd!
Jag var hos tant tafsardoktorn idag, allt såg iallafall bra ut. Jag missade flera dyrbara timmar på mitt dagis. Jag har APU på Pärlan ju =P När jag komme till dagiset hade alla barnen typ saknat mej, jag vart iallafall påhoppad av typ fem stycken xD. Hahah men dom är söta så det gör inget =P. Sista timmen innan jag slutade chillade vi ute. Mycke svett och trårar spilldes den där timmen. Jag och barnen sprang runt som galningar och jagade varandra, hahah kul hade vi =). Hälften av alla barnen började gråta, men de här gångerna var det inte mitt fel =}



Hej, jag saknar min Sandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0