These are the moments

Javet att jag är super duper jättedålig på att skriva,
men nu ska jag berätta om min nästan lyxweekend i Malå =P

Mej, Sandra och Per tog kvart över fyra bussen till Malå på fredagen och chillade på den i två timmar. När vi komme fram släpade vi eller jag våra tunga väskor till husvangen. Sen for vi och handlade och Per köpte pizza =D Resten av kvällen chillade vi med massa film och skratt.


På lördagen vart jag väckte typ nio av en morronpigg Sandra, inge kul alls. Vi fikade och sen bar det ut med skotrarna. Vi for till en mysig grillkojja och grillade korv. Gott vare =)
Sen for vi och åkte madrass efter skoter, undan fick de och visst fan vare de roligaste på den dagen. Jag vet unte hur många gånger vi ramlade av, jag och Sandra. Men vi skrattade så vi kissade ner oss xD

Anton kom vid middagstid och han och Per och för att laga mat medans jag och Sandra skulle duka. Men det vare inte så mycket dukning. Vi skrattade bara hela tiden xD. Dom kom tillbaka med kyckling och riiis, riktigt gott =) Resten av kvällen såg vi typ film och chillade, pratade och skrattade. 


Söndag, vi vaknade och fikade och for ut med skotarna, full fart. Vi for till typ samma ställe som vi var på dagen innan och grillade korv ( jag grillade köttbullar =] ), drack varmchocklad och kola. Sandra och Per lekte lite med sina skotrar. Jag lyckade sör första gången putta ner Per i snön =} men han drog ner mej, men jag är ändå stolt. 
Vi drog vidare och körde med madrass efter skoter i nån timme, de va lika kul som dagen innan. När vi kom tillbaka till husvagnen lånade vi min kusses sparkar och drog ner till ICA och handlade. Sen upp till husvagnen och tillbaka till ICA för att köpa cider. Nog för att  de bara var 2.25 eller nått sånt, men dom var goda. Till middag blev det pommer och typ fläskfilé eller nått sånt. Det var gott. =) Vid typ tju drog vi ut med skotarna igen och for och grillade mer korv och köttbullar =).
Vi hade planerat att vara uppe hela natten, men vid evla kanske somnade vi. Man blir så trött av frisk luft och skoter xD .



Idag, måndag vaknade vi vid typ tio. Sen städade vi hela husvangen och såg film. Kvart över tre gick bussen hem och vi sov och hade svårt att andas för luften vara så kvav i den. Kvart över fem var vi hemma.
Tack för en underbar helg <3
 

Sandra Johansson i egen hög person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0