Jag ser det snöar :(

Fredag:  Då vare skola igen, drygt som jag vet inte vad. Vi hade turism första lektion och vårana lärare pratade bort typ hela lektionen =P. Efter hade vi hål och lunch. Dagen slutade vid tio i fyra.
Då drog jag och Linnéa hem till Erika och peppade på krogen.
Vid sju var vi på förfest hos en kille som heter Robin, där vart det mycket att dricka eller hur Linnéa xD, men kul hade vi. Elva bar det av till station 8, där blev jag bjuden på en drink (tack johan) medan vi väntade på alla andra skulle komma.  Sen spenderades fyra timmar med att dansa haha, råskojj vare =D

Lördag: Vaknade två och hade ont ont ont i huvudet xD hahah, cyklade en sväng till kåge och träffade sandrii =P. Resten av kvällen var jag men några old people och såg massa film :) 

Söndag: Jag och Malin vaknade typ elva och gick upp och åt, sen säg vi film tills hon skulle hem.  Resten av dagen har jag bara  chillat vid datan =P


Pusshooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0