thinking of you

Jag tänkte berätta lite om mitt finfina sportlov =P

Måndag: Då var jag Sandra Per och Anton i Malå och städade och åkte buss hem. Vi hade en riktigt mysig helg dära =P Mycket skoter och film och prat. Efter två asvarma timmar i bussen var vi äntligen hemma, och resten av dagen chillade jag med min fina dator =]



Tisdag: Typ hela tisdagen var jag hemma och städade och packade upp sakerna från Malå. Och såklart så satt jag vid datorn som vanligt =] (A). Det var min tisdag  =P.Å jag höll på att glömma, jag läste ut min bok (Ljudet av ditt hjärta) =( och min fina lillkusin Jenny kom förbi i typ fem muniter. Men det förgyllde min dag <3



Onsdag: Jag var hos tandläken på morron. Kent-utan-handskar skulle kolla på min fina snea gula tänder. Hahha han är asäkklig. Jag träffade typ halv min förra jättegamla klass där =P
Sen for jag och Sandra till stan och köpte kläder till mej =) Eller Sandra typ tvingade mej att köpa dom xD (A). Och så var vi och fikade gofika =) På kvällen komme hon till mej och vi bastade och såg film och storflännade xD





Torsdag: Jag och Sandra vaknade vi typ elva (hon hade sove hos mej). Jag hade tydligen haft mina knän i hennes ansikte på natten och pratat nått om fiskpinnar xD. Klockan ett bar det av till stan och träffa Nico. Det var verkligen jättelängesen jag träffade tjejen, vi hade jättemysigt och fikadeoch pratade =P
Sen bar det av till Malin för att äta och chilla med hon på kvällen. Vi såg Harry Potter 2 (A) hahah javet vi är mogna xD och så spelade vi lite Heros typ hela kvällen (A) hehe. Vi bakade också pinnbrödsdeg ;) =P =)




Fredag: Jag och Malin och till Erikslid på morron. Vi skulle träffa våra old peoples och grilla korv och sånt shit och åka madrass =). Det var typ mycke folk när vi kom dit så vi fikade. Sen bar det av på madrasserna. Det var askuul =D =D 
Sandris Peris och Glennis kom förbi, för som saknade mej så mycket (A).
På kvällen chillade jag Malin Emilia Linnéa och Sara hos Jenny. Vi pratade skrattade spelade spel och hade riktigt mysigt =) =P.
 



Lördag: Jag kom hem från Jennys place vid typ 1. Sen satt jag vid datan och chillade med film och deppade för att jag hade läst ut min bok=(. Vid sex tog jag bussen till Malin och chillade med hon och hennes syrra hela kvällen. Vi säg melodifestivalen och dansade Caroline af Ugglas dans xD Riktigt vackert xD 
Emelie for och jobbade vid tolv, så då hade vi lägnenheten för oss själva =), Vi satt och pratade till typ tre och åt pommes =P. 



Söndag: Jag och Malin vaknade halv ett och fixade oss för att gå ner till stan =). När vi gick mot stan så fuxflux så halkade Lina xD Det var väldigt kul xD. Vi irrade runt på stan utan att göra nått i typ två timmar tills min buss gick, klockan tre =S 
Min magsjuke låssaspappa och och hämtade mej i kåge och sen chillade jag me film =P och jag och johan gjorde faktiskt middagen =}, utan att nån vart sjuk =) Vi tillagade den svåra maträtten tacos=P. Gott vare <3




Pusshej nu ska jag peppa inför taffsardocktorn imorrn xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0