Please don´t leave me

Emo,emo, EMO. Detta går inte. Jag ska skriva ett tal som jag ska hålla på fredag. Då har jag nationella i svenska B. Jag förstor inte varför vi ska hålla tal, för vi har inte övat på det något. Det kommer att gå och helvtet och jag kommer att skolka från svenskan och få IG. Det är min plan, men om jag inte göre finns det folk som blir sura på mej. Men nog om detta. I torsdags for jag men Malin och hennes mama och några fler till Sorsele och åkte skidor. Det var råkul att komma upp i backarna igen.  Första gången den här vintern.  Jag hoppas att det blir fler gånger jag kommer att åka. Vi var borta i tre dagar. Hur mysigt dom hällst =)



Idag började min dag med att den förbannade väckarklockan ringde klockan 8. Den är inte min bästa vän på morgornarna. Klockan nio bar det av till en till trevlig dag på dagis. När jag komme dit kom en lillunge och slänge sig runt mina ben och ville att jag skulle läsa en bok. Snäll som jag är gjorde jag de =P. Vi hade en trevlig kille som hette Mikael som var  där och jobbade, en av dagisfröknarna var borta =P. Jag tyckte att det var lite coolt att det var en kille, för det händer inte så ofta. Han pratade på hela dagen om sina gamla lärare (Babbsan, Annica, Eva, osv) och Aik matchen som är ikväll. Jag slutade halv fem och skynade hem för att äta.
Efter maten frågade bompa om Johan ville ut och köra skoter, då blev jag arg för att jag aldrig får köra. Så jag fick följa Johan =P. Johan gick i förväg för att dra igång skotern, men det gick inge bra för han. Man när jag komme och drog i snöret typ en gång startade den och lät förjävligt xD men våran skoter går det så det gjorde inget xD Sen körde vi typ samma vända hundra gången och jag tror att folk tyckte att vi var lite Cp xD. En gubbe som vi körde förbi hela tiden tittade typ surt på oss hela tiden. xD
Nu ska jag återvända till mitt talskrivande, trycka gamla lussebullar ( vi har inget annar gott i frysen ), se AIK och gråta en skvätt xD
Pusshoooj =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0