Only hope

Tjaaahooooy =P
Idag har jag varit hemma och lyssnat på Running Away men Midnight Hour, underbart säger jag bara <3<3. Jag skulle kunna lyssna på den låten tills jag dör, men de blir den nog lite uttjatad och de vill jag ju inte =P Sen så är Only hope med Mandy Moore eller Switchfoot typ jättesuperduper bra <3. Jag är kär =P  
Sen så har jag städat och packat me =) jag ska ju fara och åka skitor i Sorsele =P ( backarna kommer inte vara säkra när jag åker där xD) Jag känner peppen =P. Vi ska vara där till på lörda, jag och malin familj och några fler. Det kommer att bli riktigt mysigt. =)  
Nu kommer jag inte på vad jag ska skriva mer, för jag orkar jag inte.




Babe<3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0