If I never knew you

I fredags drog jag sandra och peris till malå med kvart över 4 bussen. Det tog typ hundra år att komma fram, men till slut så var vi där =P. Vi for på ica och köpte mat och sen for vi till pizzan och köpte gó pizza =)
Peris fick typ migrän eller nått på efter att vi hade äte, så jag och sandra for ut och lekte. Vi åkte i backen, jag åkte över ett staket och typ hedde sönder en pinne som staketet satt fast i xD
Vi gav upp åkandet och for till en lekpark och vart tillfångatagna av en drake i ett torn. Sandra rinde till per för att han skulle rädda oss, men han sov så han orkade inte. Vi lyckades rymma och sen gick vi hem och såg fiilm =)


Lördag: Vi for till backen och åkte slalom och bräda. Eller jag åkte bräda och sandra och per åkte slalom medans dom skrattade åt mej xD Riktigt kul vare och jag tror att dom vart imponerade av mitt åkande. Efter många vurpor och blåmäsken och en bryten rumpa så gav vi upp. Vi for tillbaka till husvagnen och åt nudlar. Sedan for vi ut med skortarna och körde en sväng, tolkade gjorde vi också med madrass. Gud så kul det är =)
Till middag år vi nyttga pommes och bearnaisesås. Gott gott =) Resten av kvällen ängnades åt att chilla och se på bögporr (Brokeback mounten). 


 Idag vaknade vi eller jag vid halv tio. Peris pappa kom och hämtade han vid tio för han skulle bort. Jag och Sandra städade och sen drog vi iväg med skotrarna. Vi behövde lite hjälp av två stora starka gubbar för att dra igång skotarna med sen gick det bara bra.
Halv dagen gick åt att åka bil hem. Vi fick skjuts av min Bitte och Nicke =). Sen har jag läst min bok och sutte vid datan, så nu är mammi as kalas förbannad på mej, men det får jag leva med =P


Pösshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0