I´m on my way

Idag är det måndag, det visste typ alla på dagis. Idag är det typ fjärde veckan eller nått som jag är där och det blir bara roligare dag för dag =)  Jag längtar verkligen inte tills våran APU tid är slut =(.
Men iallafall så började jag halv sju i morse, jätte kul xD. När jag hade komme till dagis vare typ två barn där, så det fanns inte så mycket att göra. Jag och min handledare (som fyllde år idag) satte oss och gjorde några uppgifter som jag har fått från skolan. Det gick typ bra. Sen hade det komme massa barn. Vi åt frukost och gick sen ut. Vi var ute fram till lunch och efter de satt jag och alla  fröknarna och degade fram tills klockan ett då jag gick hem. 
Jag deckade i soffan  typ när jag komme hem sen vaknade jag när det var middag.

Puss hooj vi får se om ja orkar skriva nått sen ikväll


Kanintänder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0