Get your shine on

Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
Eeeh nepp

Har du sett din bästa vän gråta?
Jora det har hänt

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Fick rödabjörnar tabletter när jag var hos marre =p

Vad åt du senast?
Melon =D

Har du fått någon komplimang idag?
Ja faktiskt =D

Har du varit med i en rättegång?
Noou =P

Är du polare med grannarna?
Det är klart, min grannar är as sköna =)

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska =P
 
Vilka länder har du bott i?
Sverige

Senaste piercingen?
Hål i örat =P

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I fredas tror ja =P

Gay?
Hahahha den dagen xD

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Eee hahaha joo xD

Har du varit på stranden?
Så klart =D

Minns du dina/din musiklärares namn?
Det är klart =) solveig, magnus, kattis, margareta, erika och ellenor tror ja xD

Hur bra är din syn?
Heheh sämre än vad ja tror xD

Har du varit på ett party?
Såklart =)

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Usch Haj är fisk, fiskar är läskiga

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
 Sandra har en konkurent =P

Har du varit utomlands?
Fett jaa =)

Har du sett din bästa vän naken?
Hahahah jaaaa xD

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har bara varit på ett, Helena och Puttes =P

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Heheh antagligen xD

Var är dina syskon just nu?
Han ligger nog i sin säng och gör nått jag inte vill veta

Vem ringde dig senast?
En full Johan xD

Vilken tid gick du upp imorse?
Halv 2 =}

Vad ska du göra i helgen?
Jobba tror ja =P

När var du riktigt sjuk senast?
Jag har väll aldrig varit riktigt frisk

Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka

Har du färglinser?
Nepp =P

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Jag såg på The new world, den sög balle =/

Vad är det första du gör på morgonen?
Tänker, kuk ja skolkar idag =P

Vad ska du göra efter det här?
Smsa med Sandra =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0