Fredag

Vaknade klockan 1 i morse av att mamma skrek åt mej och var sur för att jag inte hade vaknat tidigare. Det är väll inte mitt fel att jag tycker om att sova (A). Hon fattade det efter en stund så då var det chill. Satt vid datan typ hela dagen. Pluggade lite till svenkskaprovet som vi har på måndag =S (känner inte peppen) och spelade lite Sims =] Javet moget xD. Men jag tycker det är kul iallafall. Sen så har jag sett lite av Berättelsen om Narnia: Prins Caspian. Dom är så himla snygga domadära =D  
Mammas ascool kusin Bigitte kom förbi med ett par nystickade benvärmare till mej =) tack för dom =), hon är fan i mej kiingast =D hon berättar alla saker som mamma gjorde när hon var som jag. Det är rå kul att lyssna på. Och mamma skäms såklart xD
Sen hux flux berättade Bigitte att hon hade skaffat en ny hund och att den var i bilen utanför. Så hon fick kuta till bilen för att hämta den. Så fort den kom in genom dörren smällte jag. Den sötaste hunden jag sett ever. Så jag och han myste hela kvällen tills dom for. Då vart jag lite emo och har tjatat hela kvällen på att vi ska skaffa en sån hund (L). Men det vill inte mina parents =( </3
Satt sen och såg på let´s dance med dom och chillade med min dator =)

Pusshååååj






Ben Barnes och William Moseley: Ögongodis <3<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0