Sweet

Jag tänkt berätta lite om saker som jag har gjort hittils på mitt lov =).

I onsdags var det ju nyårs. Då var jag med Sandra Per Anton Nadine Linnéa Chrille och Christer.
VI lagade go mat och hade jättemysigt =)
Såklart var det fest =) Det kom dit massa folk, men jag har ingen aning vilka alla var,
Jag var lite onyckter så jag minns inte alla xD
Vi chillade ute efter klockan 10. Det var svinkallt ute =/
Precis vid 12 kom vi tillbaka till Antons lägenhet och såg på fyrverkerier, det var jättefint =) 
Åkte hem med Chrille, tack för skjutsen =)

En annan dag var jag men Carro Lollo och Lisa. Vi var hemma hos Lollo och hade jättemysigt och jättekul =)
Vi spelade Sanning eller konkaspelet och Dobido. 
Har inte skrattat så mycket på jättelänge. 
Hade verkligen jättemysigt =]

Idag var jag Sandra Emelie och Julia på Boda Borg =]
Det var råkul och vi var råbra, kanske.. =P 
Vi tog iallfall 8 stämplar och vi fick en Boda Borg tröjja :}
 

Nu ska jag och mamma fara till Kåge och köpa chips =D Pösshej <3

Kommentarer
Postat av: Per

det var faktis robin, frida, emma, kalle, glenn, natta, miriam, nån sofia på nyårs oxå!! :}

2009-01-06 @ 03:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0