Malå

Jag tänkt berätta lite om vad jag har gjort i helgen =)

I lördags tog jag och Pärra bussen till Malå. Det var väldigt drygt att åka. Men vi hade typ kul ändå.
Framme i Malå kom Sandra och mötte oss, vi gick till hennes husvagn.
Där åt vi midda. Sen typ chillade vi. Åkte madrass i backen och var man min lillkusin och hennes kille.
Söndan bar det av med skoter mot Adak. Pers skoter gick sönder på en sjö, men det kom en kul gubbe som hette Kenneth och hjälpte oss. Sen bar det av. Vi åkt i typ tre timmar om inte mer xD. Men skojj vare.
Väl hemma igen satt vi på marken och ojade oss. Vi hade ont typ överallt xD.
På kvällen var vi med lillkussen och hennes Micke. Vi såg Shakespeare in love. Jag tyckte den var råbra men det tyckte inte dom andra tror jag =P
Sen efter filmen gick vi ut och var med Sandras onyktra familj. Satan så roligt jag hade xD
På måndan han vi typ vakna och sen bar det hem.
Det var en väldigt lyckad helg tycker jag. + att Sandra har blivit 17 och lika stor som jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0