Jag är en vampyr

Egentligen så har jag världen bloggtorka, men jag försöker att skriva lite ändå=P
Bara för att jag inte har något att göra och för att jag inte kommer att skriva nått förrän på söndag kanske=)

Första veckan på den nya treminen har varit ganska rolig faktiskt =P
Jag har kommit fram till att min klass är jättemysig och att jag inte orkar bråka med någon den här treminen (vi får se hur det blir med nästa xD)
Idag hade vi bild och jag och Marica gör den finaste låda =} eller så inte, men man kan väll låssas =)
Det  var iallafall jättekul =D
Tog två bussen hem och chillade med film =) Såg Jersey Girl, den var bra =) men har sett den förr =P
Sen kóm Carro och vi chillade, lyssnade på musik, pratade med Lollo och pratade massa annat skit =)
Sitter nu och lyssnar på massa skumm musik som jag har laddat ner, det är faktiskt ganska bra :)



Pusshej <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0