Feest

I  helgen har jag och Sandra varit hos Nadine i hennes hem i skogen =P
På fredan bar det av mot Burtäsk med kvart i 7 bussen =P
När vi kom fram blev vi hämtade med skoter, =)
Vi tvärfor in till Mirjam och pratade med hennes, sen for vi till Nadine.
Mirjam rinde senare på kvällen och frågade om vi vill följa med och åka bil, och det var klart att vi ville =D
Vi körde runt i Burträsk i säkert en timme =P men det var kul ändå =D
Vi somnade vid 3, nog för att jag hade försök somna för de, men om jag somnade vart jag bara våldtagen av Sandra och Nadine xD
På morron kom Emil och vi for ut och åkte skoter.
Nadine körde fast typ 1000 gånger med det gjorde inget =P sen körde hon på och över Emil xD
Vi for till en grillakojja och grillade korv, drack varm choklad och åt godis =P
Vid 5 for vi till lokalen där  festen skulle vara =) Då hade Per och co komme =P
Vi chillade och åt plättar och lyssnade på musik =P
Vid 6 var typ många fulla, Det var lite risigt xD
Och vid 8 kom det folk dit mer folk dit.
Vi satt och pratade och hade jättemysigt hela kvällen.

Bilder kommer senare =P  pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0