1

Måste bara tvärberätta hur mysig min helg har varit =)
I fredas var jag med Lollo Lisa och Carro hos Lisa =), vi såg bruce den allsmäktige, american pie och nått avsnitt från Eva och Adam serien =) Det var råmysigt =) Men jag somnade hela tiden (A). Var lite småtrött tror ja =P
På lördan skulle vi vara klockan 11 på skolan för de var öppet hus, de var verkligen jättetråkigt. Jag var där i typ en timme sen drog jag Malin och Linnéa på stan. Där chillade vi till klockan 3 sen for vi hem.
Klockan 5 var jag påväg mot stan igen, jag och Linnéa skulle till Malin.
Vi såg film, not another teen movie och Ella den förtollade. JAg somnade till dom filmerna också (A)

Idag har jag sutte här och chillat =) Väldit kul och socialt =P



Dagens humör: Chill
Dagens borde: Plugga =(
Dagens frisyr: Uppsatt i en knutis =P
Dagens smink: Inget =D
Dagens klädsel: Pyjje =)
Dagens planer: Sitta vid datorn =)
Dagens längtan: Sandra <3
Dagens beroende: Muuuuuuusik <3<3<3
Dagens personer: Min dator =]
Dagens roliga: Har laddat hem massa bra filmer =)
Dagens låt:
We can - EMD <3
Dagens film: Mannen med järnmasken <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0