One way or another

Söndag.. ingen pepp på den dagen inte =P
Hade tänkt mej berätta om min braiga helg =)

Fredag: Skolan sög som vanligt, hade bara tråklektioner. Men folket som jag umgicks med vara ganskaa mysigt. Vi eller jag och Per satt och skrattade åt dom övriga som vi var med. Det var riktigt roligt att lyssna på eller hur Peris =P. Skolkade sedan från svenskan, men sa att jag skulle leta efter en dator =P. Brukar köra med den ganska ofta =P
Var sen med Linnéa på stan och väntade ¨på att klockan skulle bli halv 7. För då skulle vi se bio =D. Vi åt mat på Dallas och hamnade i nått himla mat koma. Vi satt i en timme typ och kunde inte röra på oss =S xD. Vid 6 träffade vi Lisa och gick och köpte biljetter =) vi skulle se I taket lyser stjärnorna. Den vara riktigt bra. Satt och storflännade som jag brukar göra =P.
Efter bion kom Malin och mötte mej för jag skulle vara med henne efteråt. Vi drog hem till hennes pappas nya place =P.  Det såg ut som en lyxvåning eller nått =S Jag hade iallafall jättestora ögon när jag komme in. Väl inne vart jag nästa itvingad fika. Men jag lyckades hålla emot. Jag är stolt =}. Vid 9 for vi hem till Malin. Då hängde Jenny med. Vi satt och chillade med kladdkaka som inte var nå kladdi =(
Vid 12 drog jag och Malin ner till stan  för att se om det var nå kul folk ute (Jenny hade gått och lagt sig). Men det var det inte =( Bara onyktra gammalt folk som man inte känner =P Så vi for hem och gick och la oss =)



Lördag: Jag vaknade upp hos Malin vid typ 10 för Jenny och Malin pratade jättehögt =(. Vi åt kycklingvingar till frukost. Väldigt gott=) Mamma kom vid 12 och hämtade mej, Vi for på maxi och köpte godsaker =). Sandra ringde och skröt om hur bra vänder det var i Malå. Men de var typ bättre här, så hon vart ägd. Heheh 
Hemma satt jag vid datan och chillade och peppade till vi skulle till MELODIFETIVALEN. Vi var där vid typ halv 7 och det började 8. Så det var en låååång väntan, Men det gick ganska fort, Och det var MASSA frächingar där <3
Och så satt jag och stirrade ut kändisar =]. Jag att så att jag såg in i greenroom och stirrade. HEheh dom var så söta dom som satt där =], Rätta låtar vann då iallafall =)
Sen efter for jag till Malin och var med henne =) Vi hade riktigt mysigt med våra chips och vårt godis. Vi hade tänkt ha Harry Potter maraton. Javet moget =). Men vi hann bara se första filmen sen typ somnade vi =].


Söndag: Mammi och Bompi och Jompi kom vid 11 och hämtade mej. Johan hade haft bandymatch. Dom hade vunnit och johan hade gjort sitt första mål i en match. Han är tönt xD
Har sen jag kommit hem suttit här och pluggat och sett Kyle XY. Gud så söt killen är =P .





Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0