Hello folks =)

Dagen har varit ganska chill =) hade 2 lektioner (turism och svenska) och hål i 3 dryga timmar. Men dagen rullade på och hux flux så var klockan 20 över 2 och vi slutade. Drog då till stan men världens bästa Carro och Sandra och köpte go saker =) väl hemma chillade jag vid datan och städade. Sen kom mys Sandra och pervo Per. Vi hade en mysig kväll tillsammans. Men dom bäddade upp i min säng som jag hade bäddat så fint. ArgGubbe. Vi såg top model, Pers favvoprogarm och Bolt. Sen när dom hade farit så såg jag "It´s a boy girl thing",
ååh gud så bra den va, å Kevin Zegers var as fräch <3<3 

Pusshej imorrn drar jag och mina onda ben till Ume.  




My new boyfriend<3

Kommentarer
Postat av: Erika

Uppdatera lite gumman?=) måste ju ha något att läsa ibland ^^ Skriv om boken vettja!

Krya på dig, btw =)

2009-02-09 @ 21:52:40
URL: http://ingetmenmycket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0