Damn lonley night

Nu har ja inte bloggat på typ jättelänge, måste bli bättre på det =). Men vecka har varit ganska häktisk så jag har inte hunnit skriva något =P
I veckan har jag haft följande att plugga till:
*Gympaprov
*Svenska läxförhör/prov
*Naturprov
*Engelska läxa
*Redovisning med Carro om nå shiit
*Redovisning med Emilia och folk
*Naturprov
*Tre skriftliga inlämnings grejs till Baf
*Skriva en novell till svenskan
*Skriva nå shiit till religionen
Fem av domhär sakerna är avklarade=D

Idag hade vi en ganska chill dag=). Bild på morron men halva min bästaste klass är riktigt mysigt=). Sen vare stan som gällde för min del. Skulle hitta några kläder som jag kan ha i helgen, men jag hittade inga, Efter religionen bar det av till lunchen för mej och Erika. Hahahha spårat säger ja bara xD
Sen hade vi redovisning. Vi åkte rymdraket och åt rymdmuffins =D riktigt kul och klassen gillade det =P. Sen när vi hade slutata for vi jag, erika och emilia in till stan på kläderjakt =P. Jag hittade en tröja på HM men mer blev det inte. För dom fanfolket tvingade mej att gå på engelskan. (jag går engelska A igen typ =S). Så där satt jag själv i 1 timme och 15 minuter tills jag fick sluta klockan 4. 
Nu sitter jag och ska plugga till Naturprovet som jag har imorrn xD Pöss hej



SandraJohansson


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

THE WAR CONTINUES !

2009-02-20 @ 10:11:47
URL: http://sandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0