Where we are



Igår var det då fredag. Vi började halv 12 och jag vaknade tidigt som vanligt.
Skolan gick ändå fort och vi slutade typ 2.
Gick på stan med Emilia, när hon för väntade jag på världens bästa Jenny
och vi gick och fikade som vanligt =).
Hon hade mycket på hjärtat och tiden bara flög iväg, miss you babe <3.
På kvällen for jag till Sandra och såg Idol. Jag tycker att det var helt sätt
person som åkte ut och denna final kommer att bli den bästa ever =).
Desstuom så WESTLIFEWESTLIFEWESTLIFE<3<3. Dom pojkarna 
äger mitt hjärta. 


Nu ska jag dra mej mot högen med plugg, eller leta blider som jag kan 
ha användning för när jag ska börja scrapbooka =) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0