The joker

Fredag: Skola, jippi jättekul. Ingen av datorerna funkade på hela skolan så jag och Sandra fick inte jobba på vårat arbete :/. Så jag hade inte behövt vara på skolan förrän typ halv tolv =(. Dagen fortsatte med BF och Svenska. Vi hade inte sista lektion så vi slutade typ halv tre. Då for jag och Sandra till Atorp och Per. Kvällen tillbrignades i Pers kvarterslokal med fet saker och film =) Vi somnade tragist nog halv tolv xD

Vi åtta var jag och Sandra uppe dagen efter. Det var Peris förelsedag förstår du=) Han väcktes med att bli slagen av kuddar och fick vatten på sig. hehehe (A) Vi drog upp han på en stol där Sandra blekte hans hår.


Sen gick vi över till Peris hem och Glenn och Emil var där och åt frukost. Emilia och Macke kom och Emilia började sminka Perstackarn xD. Sen bar det av med en lokalare till stan =P Där fick Per gå på bokia och fråga om Kamasutra böcker. Sen fick han gå till Gina och köpa spetstroser och sist for vi in på Partaj och Per fick köpa vad han ville. Han köpte handbojor, ögonbindel och sex tärningar. När Per nöjd kom ut från Partaj gick vi och åt på frasses.


Klockan tre skulle vi vara tillbaka hos Peris för hans släkt skulle komma, men vi var för redan vid typ halv ett eller nått sånt för vi orkade inte vara kvar på stan. Vid någon gång efter tre komme Peris släkt och vi fikade och han fick presenter. Vi eller jag busade men Pers lillebror och Glenns lillebror, inte lugna killar vill jag lova xD 
Dom for hem typ klockan sea och då komme annat folk=)


Emilia, Macke, Tobbe, Emil och Emme kom, vi skulle ha förfest dära för att senare dra på krogen. Kvart i nio gick jag Emilia, Macke, Tobbe, Emil och Emme in till stan (sandra och peris skulle inte vara med). Det tog typ hundra år att gå och vissa folk var fulla som fan. Men kul vare iallafall =P. Vi gick till Olles men på busstation lämnade vi Emil och Emme för dom skulle hem. 
Inne på Olles var det DÖTT. Så vi gick på Frasses och åt pommes <3. Sen gick vi tillbaka. Men då ville Emilia hem. och det  vart som hon ville. Vi tog taxi till Macke (hon betala) och gick och la oss. Men jag var pig så jag frågade min nya vän Johan om han kunde skjutsa mej till Atorp och Sandra och Peris. Det kunde han =). Min saknde vän Carro stog ute och väntade med mej tills Johan kom. Sandra och Per låg och sov när jag komme dit, men jag typ väckte dom och jag och Sandra låg och skämtade jättedåliga vitsar och skrattade sönder.  




Per fick som tur var färga om sitt hår.
För han ska ta körkortet nästa vecka och vill nog inte ha pissgult hår på kostet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0