Som en blixt

Dagen idag har gått väääldigt fort. Det var ju sista dagen på Fritte.. sadface. Barnen var väldigt roliga=P. Av förskoleklassen fick jag en fin bok med en massa fina teckningar. =)
Vi fikade chokladsnittar till mellis som ett "stor" barn hade bakat. Dom blev väldigt goda. tack för de fikat=). Sen var min dag slut =(.
For hem och satte ute på altanen och solade lite. Sen gick jag ner och städade. Två timmar senare hade jag städat mitt rum, min toa och rummet som är utanför mitt rum =)
Sandra komme till mej på efter maten och vi bastade, babblade, såg film och brottades =) Det var väldingt skojj =P.
Vi gick ut en prommis och och tog sin moppe hem och jag fortsatte att vara ute och gå. Jag gick till Kåge =}
Ska sova nu puuss=)

Nyktert vare hära xD

Kommentarer
Postat av: E

Vääääldigt nyktert ;S Vart fan ärendär bilden från? xD

Hon älskarej btw ;*

2009-04-25 @ 13:43:39
URL: http://ingetmenmycket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0