Real to me

Nu är det inte många dagar kvar på Påsklovet =( det känns lita deppigt, men det får man ta. Det kommer ju ett långt härligt sommarlov snart =D Känn peppen =D
Min påsklov kännd då inte slöseri med lov.

I måndags vaknade jag hos Sandra och cyklade sedan fortare än blixten hem till mej för att vara med min vän Sara. Vi chillade ute på min altan och gick broarna runt. På kvällen chillade vi med massa barnfilmer och hade allmänt chill =)


I tisdags var jag Sandra, Per, Michan och Pontus och badade på Edda. Mycket lek och tolv vänder hann jag med =) På kvällen chillade jag men popcorn, Ugly Betty, Desperate Housewives och Lost =)

I onsdags bar det av till maxi för for. Tre timmar tog det att gå den långa vandringen men vi komme fram. Tod sen bussen till kåge och cyklade hem =P (bilder kommer sen). På kvällen chillade jag med min dator heela kvällen. Den är ganska mysig att vara med tycker jag =}

Idag är det torsdag och jag har varit med min lilla mamma hela dagen på stan. Vi köpte massa onödiga saker till min lillebror som fyller år på fredag =P.
Ska vara med min fina Sandra sen och äta ostkrokar och se film. Några brottningsmatcher hinner det nog också bli av =P




Mumsiga pojkar <3





Kommentarer
Postat av: Erika

Du har ju hunnit med mkt du ju :D

Sommarlov ffs<3



My boys(L)

2009-04-17 @ 00:05:14
URL: http://ingetmenmycket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0