On my way here

Idag var det min näst sista dag på Fritte. Trodde seriöst att jag skulle få migrän ( jag har aldrig migrän) eller nått i morse för en kille i förskoleklassen har så jobbig röst och han skrek i mina öron hela tiden, även om man sa till han! :P Hahah men vi gick ut så det vart bättre då. Min hopprepssnurrar muskel har blivit råstark i veckan efter alla hoppande som barnen har för sig. Ett av barnen badade i en stor vattenpöl och vart dygnsur, men hon hade kul iallafall. Och det såg verkligen härligt ut =). Vi ett for alla förskoleklassbarnen hem och alla stor barnen från ettan och tvåan kom och lekte med oss. Efter mellis var vi och lekte i gympan alla barnen och fröknarna. Vi lekte en råskum lek som hette varmkorv. De var som tagen tagen men om man vart tagen skulle man ställa sig med armarna sakt upp och skrika KORVKORVKORV tills någon kom och befriade den =P. HAHHAHAH de va iallafall kul =P. Sen lekte vi spökboll, riktigt råkul =). Det kännes som bra när nästa alla barnen satt på bänken och ropade KASTA PÅ LINA till sina kompisar som var ute på planen. HAhahha, sen hoppade jag lite hopprep med barnen. Vi körde ABC jag älskade Lucas xD hahah alla vart imponerade av min braiga hoppteknik.    
Nu ska ja fortsätta med mitt pluggande =P Pöss



Mitt mål denna sommar är att kunna göra såhära=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0