Himlen är oskyldigt blå

Än så länge har min påskhelg varit ganska bra =). Jag fick ett påskägg av mina barn på dagis i torsdags, för det var min sista dag =( Det var riktigt snällt av dom=).
På kvällen bar det av till Lasse och Aina för att fira lasse och äta mass smörgåstårta =) Sen for jah och mamma till stan och hämtade upp min vän Erika och sedan sjkutsade mamma oss till Atorp där vi skulle ha förfest=). Min vän Per komme också dit med sin vän LillRobin. Elva for vi till station och ställde oss i den jätte lååååååånga kön. Vi komme in och dansade lite, sen for vi =/ det kändes som lite slöseri med pengar =/. Vi for till Kalles och sedan hem till Robin. Vi såg en Austin Power film, men jag somnade för dem söööög. Halv tre komme min och Erikas skjust hem till henne. Halv fyra låg vi däckade i hennes säng =). Hennes söta hundar kom och väckte oss klockan elva. Vi chillade med dom ett tag sen gick vi ner och åt nudlar och såg Ella den förstrollade. Johan var så snäll så han skjutsade hem mej från Skelleftehamn till Ersmark, riktigt snällt =). Hemma satt jag vid datan och åt tårta (det tog en timme att äta den). Mamma och Bompa och Johan komme hem och gjorde mat, sen satt jag vid datan hela kvällen och spelade sims xD. Klockan åtta på lördamorronen kom Bompa och väckte mej, för jag skulle följa dom på pimpeltävling. Det var häämskt att vara dära. Men jag överlevde nätt och jämnt xD. Efter pimpeltävlingen for vi till Lövånger och åt mat hos min moster och morbror. Min söta kusin Emma var också hemma för en gångs skull. Det var riktigt kul att träffa henne igen. Har saknat henne riktigt mycket. johan somnade på dirren efter att vi hade äte, sötis var han xD Vi var där till typ halv sex och sedan for vi hem på dirren. För jag skulle till min Sandra och hennes Peris. jag cyklade till kåge fortare än blixten och sen chillade vi med film till halv ett när jag cyklade hem. Sandra kom till mej dagen därpå och vi låg på min altan och solade och såg What a girl wants. Sen for hon hem, jag åt, och sen cyklade jag till henne och vi chillade med film, Role Models, Den lilla sjöjungfrun 2, Skattkammarplaneten och Twilight) till två när vi somnade aströtta i hennes säng. Hon väckte mej halv tolv och jag cyklade hem och chillade med Sara. Vi var riktigt duktiga och gick broarna runt och solade nån timme på min altan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0