High

Onsdag- näst sista dagen på mitt fina dagis =(

*Började halv sju, gjorde klart alla APU uppgifterna
*Halv tio bar det av med alla barnen till Snäckan och storsångsamling. Riktigt kul, jag höll på att skratta sönder åt alla dagistanterna som dansade runt xD
*Var tillbaka på dagis elva och åt luncha.
*La småbarnen vid tolv och sen så slutade jag. =)
*Komme hem och deckade i soffan vid klockan ett.
*Klockan två komme mamma och väkte mej
*Jag och mamma for på Maxi och handlade lite
* Vi körde till parkeringen på Isladan, där jag fick övningsköra lite,
fy och fan vad jag och mami skrattade. Jag var nästa värre än dom
i Sveriges värsta bilförare på att köra. Då äre illa xD
*Komme hem, åt, städade, såg Wolverine filmen, färgade håret,
valde ut kläder till imorrn.
*Nu ska jag se fiilm. Pusshåj =*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0