Färger i en vind

Okej nu vart jag jätte lessen, jag skrev typ nyss ett jättelågt inlägg men allt försvann =(. Men jag ska försöka komma ihåg vad jag skrev =)
Det började med: Idag är det första April. Någon som blivit lurad? inte då jag =P. Någon som gick på Norrans bus? Att det skulle bli förbjudet att snusa eller ens visa en snusdosa på stan xD hahah gud vad jg skrattade åt det xD Jag hade hoppats att det skriftliga nationella provet i svenska jag hade idag hade varit ett aprilskämt. Men det var det ju såklart inte =(, Det skulle ta 6 timmar att skriva. För mej tog det 1 1/2 xD. Det första halvtimmen kollade jag på när alla andra skrev. Jag var klar klockan 10 och då gick jag och sandra och irrade runt på skolan och fördrev tiden til det vart lunchdax =P Jag sandra och emilia hade en riktig mysig lunch, det var vintersoppa, jag hade hoppats på att det skulle vara snöstjärnor eller något sånt i. Men det var det inte =/. Så det blev en macka lunch =P.
sen drog vi till stan men Erika, Malin och Linneá. Vi irrade runt på stan, besökte Partaj typ 3 gånger =P. När alla utom jag och Sandra hade dragit vart det shoppingdax =D. Jag köpte upp typ 1000 spenn =/ det kändes xD
Komme hem halv 4, då satt johan och hans jibbers och fikade, så jag passade också på =) gott vare, skyndade mej sen att städa för att Sandra skulle komma, men hon kom inte för hon fick inte skjuts =(.
Sen satt jag hela kvällen vid datan och såg på snygga killar i skumma filmer, jag provade också på att spela WOW men fille xD hahaha han tyckte att jag sög på det tror jag, för jag skrek typ hela tiden xD
Jeansjacka
Tröja
Skor
Hårfärg
Örhängen
Pusshoj<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0