En sensation

Igår hade jag Sara Erika och Jenny myskväll i skegas relaxavdelning. Vi bastade pratade skrattade åt kladdkaka och spelade tvspel. Jag har verkligen saknat att mysa men mitt oldpeople. Fast det vara ju bara två gammalfolk och en newpeolpe. Men de gjorde ingenting. Erika och Jenny sovde hära sen och vi låg och skrattade till halv två. Vi somnade och Jenny väckte oss klockan tio.
Efter att domm hade farit satt och och åt smörgostårta och chillade med mysmusik =) Det här jag gjort fram till typ nu =P. Jag vara ute en sväng och gick men den prommisen  vart inte lång. Nu ska ja se på film och poppa popcorn.
Bilder från myskvällen kommer sen. 
Pussgonatt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0