Almost here

Måndag- Sista veckan på Pärlan =( Jag är lite smålessen =( Hur ska jag klara mej utan alla söta barn och alla härliga fröknar? jadu, de vet jag inte.
Började nio i morse, det var ganska skönt med sovmorron vill jag lova =). Dagen spenderade jag på dagis med alla sötasöta barn, vi var ute och brottades, byggde med pärlor och påskpysslade =) kul vare =). Slutade halv fem, kom hem och kollade på när mamma gjorde mat i en timme xD. Satt sen  vid datan och tjurade till halv åtta då jag frågade om Sara skulle med ut och gå. Vi gick broarna runt och avslutade med bullfika hemma hos mej (A).
Pratade nyss massa skit min Sandra och bestämde att vi ska fara och bada imorrn=)
Pösshoj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0