All I ask of you

Tiiisdag, andra dagen på min sista vecka på dagis =(.
Barnen är förjävligt söta =)

Jag började vid åtta och "jobbade" till fyra. Komme hem och gjorde
mat till mej och johan (makkisar och biffar). Tog sedan tjugo över fem bussen
till stan. Jag och min långa vän Sandra for och badade på Edda serru. Vi simmade
tjugo vänder låssas vi (A) och lekte som småbarn i tre timmar. OCh gissa vem vi
stirrade ut dregglande i en timme? Jo ingen minde än fett asfrächa BROLLE. Fy och
fan så jävla fräch <3.
Klockan åtta komme Sandras papi och hämtade oss. Sandra körde hem, jag trodde jag
skulle dö eller nått xD. Men jag komme mej hem iallafall och tur är väll de =)
Nu ska jag typ plugga eller nått.

Pusshoj=*



Jag hittade en fin bild på
Carro som jag bara måste
visa =P. Puss, jag vet
att du älskar mej gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0