Lördaaa =)

Nu ska ja berätta om min underbar lördag=)
Det började med att jag vaknade halv 8 i Emilias säng, jag satte mej upp och hoppade i sängen för att hon skulle vakna.
Hon tittade surt på mej hhah men vi gick upp :P
Vid 10 var vi kara för att fara till ÖVIK<3. Det tog typ 100 år att komma dit :P men vi såg Harry Potter (A) halva vägen och sov resten :P
V skulle bada på paradisbadet så klart :D de va jättemysigt :D bara jag och emilia. Den roligaste vattenrutchbanan var ju såklart den som var längt upp. 97 trappsteg vare :/ hahah men de va kul ändå :P
Efter vi hade vrit och badat for vi till Godishuset i Ume. Emilia och hennes pappa köpte godis för massa pengar. Jag vågade inte ta me pengar in för då hade allt blivit slut.
Sen for vi till Emilia gulliga mormor och fickade :P Hahahah jag var som en sombie för ja va så förbannat trött ;) Jag tror Emilias mormor trodde att de va nå fel på mej elr nått xD
Sen fortsatte vi köra bil till Emilia :D hahahha
Mamma kom och hämtade mej halv 7 hos henne :D
Sen kl 8 var jag och min moppe påväg till stan och carro :D Emilia kom me dit :D
Vi sprang till Kvatum för att köpa tuggumi :D
Sen satt vi utanför där som några lodisar och väntade på Sandra och Nadine och Per.
Vi chillade runt på stan, for och åt på max. MUMS <3
Sen drog vi till Malin och Sandra kastade en Apelsin på en bil, men hon missade :/. Men bilen stannade iallafall och letade efter den som kanstade apelsinen :S hahaha men dom hittade oss inte :D
Jag fick ett sms av Anton när vi var där så vi drog till han. Vi hittade en snubbe som hade däckat på en bänk, så vi ringde efter ambulansen så dom kom och hämtade han. Amublans snubben som hette Lunis va råååå fräch. Dreggel.
Vi drog till Antons place och chillade där tills vi skulle hem :D
De vart till typ 2 vi va där (A) va hemma vid halv 3 (A)

Nä nu får jag inte sitta här mer för min broo ska spela WOW :S hahha man är lite CP om man spelar de xD
Hare bra pöss<3

Kommentarer
Postat av: anton91

de va chill :D

2008-09-09 @ 19:08:16
URL: http://anton91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0