Njåjå

Sitter och lyssnar på underbara  WESTLIFE. Älskar dom grabbsen<3
Nått annat bra idag är att jag ha varit med min lebb Sandra och våran KK Linnéa. Vi satt och flummade hela kvällen. Tror inte vi fick något bra gjort xD. Vi hade vare på ICA och Sandra och Linnéa dom tjockisarna hade köpt dricka och Ships/Ostkrokar. Men de var typ jag som åt upp allt (A) Men dom älskar mej ändå <3
Vi skulle se Mamma Mia men ja tror att vi såg typ nästan inget på den. heheh :P
Ni är mysiga ni <3 =]

Sen skulle jag gå en tripp förbi mitt älskade Bi,
men hon va inte hemma=(
Fick skjuts av hennes söta mamma hem.
För hon tyckte att det var för mörkt att gå hem (A).
 
Peppar på halloween ferre hon famlijen Hällberg imorrn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0