I don´t wanna cry

Idag har jag varit på det bästa humör ever... not
Vaknade me världens bästa Carre <3
Sen gick de bara utför, mamma och bompa kom och hämtade oss hos hennes mamma.
Och på dirren när vi satte oss i bilen hedde dom på P4. Jag ÄLSKAR P4.
Så ja satt hela vägen hem och sa att dom skulle byta kanal. Men Ikket.
Sen ha ja sutte och surat i mitt rum hela dan. Fy fan.


 


Sen har jag kompisa som det verkligen känns att dom vill vara med mej.. not..
Men försöker att hitta på saker men då vill dom typ inte,
men dom tjatar hela jävla tiden på att vi ska hitta på saker. Och att jag aldrig hör av mej.
Vem fan äre som ha smsat och ringt hela jävla sommarn.




Saknar min Sandra så ja håller på att dö.
Serri, de finns serri ingen annan att prata me <3
Snälla låt dagarna fram till torsdag gå fort <3

Kommentarer
Postat av: anton

mej kan du prata me =)

2008-10-28 @ 19:54:38
URL: http://anton91.blogg.se/
Postat av: Anonym

I´M HOME HONEY :* (L)

2008-10-30 @ 12:37:32
URL: http://sandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0