estocolmo

Sitter på RonaldMcDonalds hus i Huddinge och tråkar.
Har varit på lassa och IKEA hela dagen.

Vi vaknade vid 7, jag och min söta mamma.
Va på lassa vid 8 och träffade ögondoktorn. Jag hade råbra syn. Hon, doktorn bedövade min pupiller för att kunna se in i ögerna eller nått sånt :S så jag ha sett suddit almost hela dagen xD hehhehehe
Träffade sen min söta doktor Jacek Winarski (L). Han är typ de sötate jag ha träffat... nästan:]
For sen till min nästan sötare tandläkare Göran<3 Han är typ dom TobbeTrollkarl,han liknar han me<3
For sen till IKEA och chillade däroch köpte SKUMTOMTAR<3<3<3<3<3





Saknar min Sandra mestast<3 Du är bäst ialla lägen,
det vore inte samma utan dej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0